Στο Τμήμα Βιολογίας - Πανεπιστήμιο Αθηνών (Γ΄ Λυκείου)

Στο Τμήμα Βιολογίας - Πανεπιστήμιο Αθηνών (Γ΄ Λυκείου)

 

 

Στις 5 Νοεμβρίου 2024, το Λύκειό μας, στο πλαίσιο της διασύνδεσής του με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (βοτανικό μουσείο στο τμήμα Βιολογίας). Συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου – Ο. Π. Επιστημών Υγείας, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσίαση–ομιλία από καθηγητές του Τμήματος Στατιστικής, μέσα από την οποία ενημερώθηκαν για:

• τη φυσιογνωμία και τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος,

• τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά του πεδία,

• τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης που προσφέρει το πτυχίο,

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητα , στην οποία κατασκεύασαν ένα φυτό (για να διαπιστώσουν την μέθοδο χρήσης γνώσεων των απολιθωμάτων , προκειμένου να δουν την «καταγωγή» του συγκεκριμένου φυτού)

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία εξοικείωσης των μαθητών με το πανεπιστημιακό περιβάλλον και τη σταδιοδρομία τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαδικασία του επαγγελματικού τους προσανατολισμού.

Στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γ΄ Λυκείου)

 Στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γ΄ Λυκείου)

 

Στις 5 Νοεμβρίου 2024, το Λύκειό μας, στο πλαίσιο της διασύνδεσής του με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Λυκείου – Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσίαση–ομιλία από καθηγητές του Τμήματος Στατιστικής, μέσα από την οποία ενημερώθηκαν για:

• τη φυσιογνωμία και τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος,

• τα ακαδημαϊκά και ερευνητικά του πεδία,

• τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης που προσφέρει το πτυχίο,

• και τη σημαντική εφαρμογή της Στατιστικής σε τομείς της κοινωνίας, της οικονομίας και των επιστημών.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η συμμετοχή των μαθητών σε διαδραστικό παιχνίδι τεχνολογίας με χρήση κινητών τηλεφώνων, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις γενικών γνώσεων σχετικών με τη Στατιστική. Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε τη μαθησιακή εμπειρία και δημιούργησε κλίμα ενεργού συμμετοχής και ενθουσιασμού.

Σημαντική ήταν επίσης η άμεση επικοινωνία των μαθητών με Μεταδιδακτορικό Ερευνητή του Τμήματος, ο οποίος απάντησε σε ερωτήσεις τους και συζήτησε μαζί τους για τις δυνατότητες ακαδημαϊκής εξέλιξης και τις επαγγελματικές διεξόδους που ανοίγει η φοίτηση στο Τμήμα Στατιστικής.

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία εξοικείωσης των μαθητών με το πανεπιστημιακό περιβάλλον και τη σταδιοδρομία τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαδικασία του επαγγελματικού τους προσανατολισμού.

2024 Τελική ανάθεση πενθήμερης εκδρομής της Γ΄ Λυκείου Χανιά

εκδρομη Χανια 2024

Άσκηση εκκένωσης του σχολικού μας κτιρίου 2025

22-10-2025

Πραγματοποιήθηκε σήμερα προγραμματισμένη άσκηση εκκένωσης του σχολικού μας κτιρίου.

Μελετήσαμε  παραμέτρους βελτίωσης.

Στόχος η ασφάλεια όλων μας!

Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι!

Η ασφάλεια είναι σημαντική.  

lyk schim Earthquake  Tips Poster 2025

 

Για περισσότερη ενημέρωση: ΕΔΩ στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ

Εκπαιδευτική Κοινότητα

 Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του ΟΑΣΠ, ώστε αυτοί με τη σειρά τους να μπορούν να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους και τους μαθητές τους και να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες πρόληψης και ετοιμότητας για τη μείωση της σεισμικής διακινδύνευσης στον χώρο του σχολείου. 

Επίσης η κατανόηση του φυσικού φαινομένου του σεισμού και των συνοδών του φαινομένων από τους μαθητές, η απόκτηση γνώσεων για τα μέτρα προστασίας, καθώς και η βελτίωση των δεξιοτήτων τους για την αντιμετώπιση σεισμικής έκτακτης ανάγκης σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια και να αποτελεί μέρος της καθημερινής σχολικής διαδικασίας. 

Στην κατεύθυνση αυτή  ο ΟΑΣΠ συμβάλλει με τις ακόλουθες δράσεις:

  • Έχει συντάξει και επικαιροποιεί το Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου. 
  • Διοργανώνει  σεμινάρια που απευθύνονται κυρίως σε Διευθυντές σχολικών μονάδων και σε εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί ως υπεύθυνοι για τη σύνταξη των σχολικών σχεδίων έκτακτης ανάγκης ανά περιφερειακή ενότητα. 
  • Πραγματοποιεί ενημερωτικές ομιλίες σε μαθητές.
  • Συμμετέχει σε σχολικά εκπαιδευτικά προγράμματα.
  • Δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη και ψηφιακή μορφή.
  • Μετέχει σε ασκήσεις ετοιμότητας για σεισμό  σε σχολικές μονάδες.

Εκδρομή Χαλκίδα Κάστρο και Αρχαιολογικό Μουσείο 2024

11-10-2024

 

2024-10-11 chalkida ekdromi

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήσαμε εκδρομή στη Χαλκίδα, μια πόλη με πλούσια ιστορία και πολιτισμό. Κατά την επίσκεψή μας γνωρίσαμε σημαντικά σημεία της περιοχής, όπως το Κάστρο Καράμπαμπα και το Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας.

Το Κάστρο Καράμπαμπα είναι ένα οχυρό που χτίστηκε από τους Οθωμανούς τον 17ο αιώνα για την προστασία της πόλης. Βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο με θέα στον πορθμό του Ευρίπου και σήμερα αποτελεί ιστορικό μνημείο και σημείο περιπάτου με υπέροχη θέα.

Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας είδαμε σημαντικά εκθέματα από την προϊστορική έως και τη ρωμαϊκή εποχή, που αναδεικνύουν τον πλούτο και την πολιτιστική κληρονομιά της Εύβοιας.

Κατά την περιήγησή μας στην πόλη, έγινε επίσης αναφορά στον Γιάννη Σκαρίμπα, έναν από τους πιο σημαντικούς λογοτέχνες της νεότερης Ελλάδας, που έζησε και εμπνεύστηκε από τη Χαλκίδα. Το έργο του αποτυπώνει με λυρισμό και χιούμορ την ατμόσφαιρα της πόλης και την εποχή του.

Η εκδρομή αυτή ήταν όχι μόνο εκπαιδευτική, αλλά και γεμάτη γέλια, φωτογραφίες και όμορφες αναμνήσεις με τους συμμαθητές μας. Ήταν μια υπέροχη αρχή για τη σχολική χρονιά – με ιστορία, ήλιο και... καφέ στην παραλία της Χαλκίδας! 

2024-25 «ΠΥΞΙΔΑ» – Επαγγελματικές διαδρομές μετά το Λύκειο

«ΠΥΞΙΔΑ» – Επαγγελματικές διαδρομές μετά το Λύκειο

Για μαθητές Α’ Λυκείου

Αιτήσεις έως 10-10-2024

2024-10-10 Pyxida 10.10-aitisis

 
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας διοργανώνει για 4η συνεχή χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα «ΠΥΞΙΔΑ» που θα βοηθήσει τις μαθήτριες & τους μαθητές να ανακαλύψουν τις δεξιότητές τους και τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα. Παρέχεται:
  • Δωρεάν πιστοποιημένο on-line test επαγγελματικού προσανατολισμού της εταιρείας Evalion, το όποιο οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν εντός 7 ημερών από την ημέρα που θα το λάβουν στο e-mail τους.
  • Διά ζώσης ημερίδες επαγγελματικού προσανατολισμού (Νοέμβριος – Δεκέμβριος), με την υποστήριξη της Career Associates και διακεκριμένων επαγγελματιών, για τις σύγχρονες τάσεις στην αγορά εργασίας σε: Λαμία, Χαλκίδα, Λιβαδειά, Θήβα, Άμφισσα & Καρπενήσι.

Η δράση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.

Αιτήσεις και περισσότερα ΕΔΩ

Ωρολόγιο πρόγραμμα 1-10-24

Ωρολόγιο πρόγραμμα ΓΕΛ Σχηματαρίου

Ωρολογιο προγραμμα 1-10-2024

 

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για το 2024

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για το 2024 εορτάστηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου. 

Το σύνθημα της ημέρας ήταν:

"Αθλούμαστε μαζί, Δίνουμε ποιότητα στη ζωή". 

Στις σχολική μονάδα πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια, με στόχο την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας και της υγείας.

2024-9-27 sport day

 

Ευρωπαική Ημέρα Γλωσσών 2024

2024-9-27 european day of languages 326-9-2024

 


2024-9-26 european day of languages

 

2024 European Day of Languages: “Europeans and their languages” 

  • 26 September at 12.00 - 13.00
  • online session

This year, we will focus on the results of the 2024 Eurobarometer on Europeans and their languages and compare them with the 2012 Eurobarometer results.

We will connect live with some of the EU countries that achieved positive results, including Finland, Spain and Czech Republic. Together, we will try to identify key factors of success.

2024-9-26 eik 1

2024-9-26 eik 2